7 Kasım 2014 Cuma

Biraz Sınav Biraz Düşünceler



Ayyyyyy ne kadar yorgunum ne kadar başım ağrıyor. Her an bir uyuma modundayım. Kitap okuyamıyorum.
Sınavlarım ve düşüncelerim beni hiççççç bırakmıyor. Ders çalış, düşün, ders çalış düşün. Kafa beyin kalmadı. 
Okulda mescitte namaz kıldıktan sonra uyurum. Derste hoca serbest bıraktığında, ya da bırakmadığın da uyurum. Teneffüs aralarında uyurum. Hatta bir kere hiç uyumaksızın matematiğe çalıştım. Sınav bitti, sonu kötü gelecek biliyorum. Ve o gün full okulda uyudum. Üç saate girmedim. Eve gittim. Mışıl mışıl. Demeyin keyfime.
Şimdi bloga da uzak kaldım. Yorumları onaylıyor ama cevap vermiyorum. Affola. Kısa bir süre kendime blog tatili koymaya karar verdim. Şu bir hafta daha geçsin tüm birikmiş postları okuyacak ve blog keşif etkinliğine katılan canların bloguna uğrayacağım inşallah. Çok düşünmek insana uyku yapar mı? Valla bende yapıyor. Kafa beyin kalmıyor.
Zorluğun Arkası Kolaylıktır adlı postum var ya hah o işte. O dönemi de bir atlatayım, inşallah buralardayım. Belki de olamam bilemiyorum. Yeni bir sürece gireceğimi düşündüğüm için...
Eğer olumlu bir cevap gelirse hemen size güzel haberi veririm inşallah...
Ay kendi kendime böyle bir daral geldi yaaa. 

Sizden bir rica. 
Bu cana dua eder misiniz? Çoook ihtiyacı varda. 
Tamam biliyorum bu post bayağı bir bunaltıcı. Ben gülücükler saçıp gideyim bari. 

【ツ】【ツ】【ツ】【ツ】【ツ】【ツ】

13 yorum:

  1. Allah kolaylık verdin içini ferahlatsın inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Allah yardımcın olsun hayırlısı olsun amin :)

    YanıtlaSil
  3. Bugün okuduğum bütün blog yazıları sınavlardan ve okumaktan bıktığını söylüyor Garip çok garip :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek tüm bloggerlar öğrenci. :) Hepsi de çok dertliymiş be. :)

      Sil
  4. Iyi gelmez mi hic deniz havasi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz değilde şöyle bir yeşillik filan olsa, orman mis gibi. Çek temiz havayı içine. Ay hayali bile. :)

      Sil
  5. Çok düşünmek bana da kabus gördürüyor =) Suaya gelince tabii ki, hepimiz aynı dertten muzdarip değil miyiz sanki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ben çok düşünmekten kabus görmedim. Dur bakem bir. Ay görmüştüm. :)
      Öğrenciyiz işte aynı derdi paylaşıyoruz. :)

      Sil
  6. Hem okul hem blog zor olur önce okulun geliyor onu ihmal etme biz burdayız =))
    Allah yardımcın olsun inşirah suresini devamlı kalbinden oku hiç bırakma....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya hem okul hem blog. Keşke okulda bir bilgisayar odası olsa tek benim bildiğim. Anahtarı da ben de olsa öğle araları şöyle bir dalış yapsam ay ne güzel olur. :)
      İnşirah suresi tamam. Dayağım zaten.

      Sil
  7. Nazikkkkkk ! kızıyorum sana :) şu sıralarda harıl harıl çalışman lazım horul horul uyuman değil ! bak gelecek olan güzel hayırlı seneler için kaldır o başını ve hemen enerjini toplayıp ders çalış :)

    YanıtlaSil

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)