31 Mayıs 2014 Cumartesi

Rabbim Beni Bana Bırakma - Ömer Sevinçgül


         

                                               Arka Kapak
Hep tırtıl olarak mı kalacaksın? Ne zaman kanatlanacak ve uçacaksın? İmkânsız mı? "Çok geç!" mi diyorsun? Hayır, sen de bir kelebek olabilirsin!



Karar verdin mi? Öyleyse ne duruyorsun! Yenile kendini. İçinden yeni bir insan çıkar. Yeniden başla. Her yeni gün yeni bir dünyanın kapısı, sen niçin yepyeni bir kişilik sergilemeyesin! Bir dene. Olmadıysa bir daha dene!





Soruların cevap bekliyor. Ruha batmış dikenlerdir sorular. Canını acıtıyorlar. Çöz onları! Çözmek rahatlamaktır...


Notlarım :
Güncelin sığ sularında mı boğulayım? Bugün var, yarın yoklarla mı oyalanayım? Dalga uğruna denizden mi vazgeçeyim? Elması bırakayım da cam için can mı vereyim?Benden, yere mıhlanmamı istiyorsunuz, farkında mısınız, siz bende ‘beni’ istiyorsunuz. Elimde değil olamayanı nasıl veririm? Ben, kendimin değilim, Onunum.
Onsuz hayat, yaşanmamıştır. Gafletle gecen zaman ömür değildir. Anlayın artık, sizinle olamam. Bedenimi verdim, ruhumu da veremem.Hayır! Ben, ebediyet yolcusuyum. Yolcu, yoluna gitmeli!Ülfet ülfet nice hariklari perdeledin. İnsani mahrum ettin hikmetten. Hâlbuki tefekkür hayretten baslar?
İçindeki çocuk kan uykularda. Sormayı çocuktan öğren. Çocuk gözüyle göre dünyayı. Bakisin neye dokunursa altın olacak o. Güzelce bak ki görebilesin güzellikleri.Su âlemde kitabinin en önemli ayetidir insan. Kâinatın cani ruhu özüdür. Dünya onunla mana kazandı. Manevi yönü bir yana maddi yapısıyla bile akılları hayrette bırakan bir sanat saha seridir.

İnsan görmediğine inanır. Bu özellik meziyettir, insani obur canlılardan ustun kılar.
Her eserin bir ustası vardır, su kâinatında bir sanatkarı olmalı.Her varlık bir kanunla meydana gelir. Canlılar belirli yasalara uyarak hayatlarını sürdürürler. Yasa da ilim isidir. Yasanın ilmin olduğu yerde tesadüf yoktur. Tesadüf imha eder ama inşa edemez.
Hak diliyle benim sanatkârım sonsuz ilim irade ve kudret sahibidir! Diye haykırıyor. Allah’tan kaçanlar tabiata sığındılar. Padişaha isyan edip cellâda iltica eden asi gibiler.
Bin yok bir var tartamaz. Yok kelimesi inançsızlığın kimliğidir, kendi boşluğunu belgeler.
Dünya çekirdek ahret bir ağaç. Hiç ağaç görmeyen kişi ağacı nasıl hayal etsin!
Dünya ağaç, ahret meyvesidir. Dünya sebep ahret neticedir. Netice sebepten ayrılmaz.İlmi çocukken öğrenen tasa nakşetmiş, büyüdüğü zaman öğrenense suya yazı yazmış gibidir. Hadis-i Şerif







Kitabi din kültürü hocam verdi.. Bir gün de okumamı istemişti.. Ben de ne bir gün mü deyince..

Güldü ve yazılıların varsa daha sonra da getirebilirsin dedi ama ben bir gün de bitirdim… 

2 yorum:

  1. ama sen böyle yazarsan her yazdığın kitabı okumaya çalışırsam bende çok yorulurum inan :) bu kadar heveslendirici yazma bre :)

    YanıtlaSil
  2. Ben heveslendirici yazarım, okumak sizlere kalmış bre. :) Amacım seni yormak hihi :)

    YanıtlaSil

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)