1 Haziran 2014 Pazar

Geçmişin İzi - Henry James


Geçmişin İzi  

(The Europeans
Orijinal Adı
)

  • Yazar: Henry James
  • Çevirmen: Mustafa Akpınar
  • Kitabın Türü: RomanEdebiyat
Yayınevi  İnciraltı Yayınları 
Basim Tarihi: Şubat 2014
Sayfa Sayısı : 352
                                                   Arka Kapak

Annelerinin ölümünden sonra iki kardeş yalnız kalırlar. Hiç kimseleri yoktur artık. Zorlu bir mücadeleyle geçen yaşamlarından sonra hiç tanımadıkları akrabalarını bulmak için Avrupa'ya giderler. Daha önceki yaşamlarından çok farklı bir kültürle ve değişik insanlarla karşılarlar. Görünürdeki amaç, onlarla kan bağı olan insanlarla tanışmaktır. Ancak perdenin arkasında bambaşka bir neden vardır:
Yıllar önce anneleri ve akrabaları arasında yaşanan, gizemli ve acı verici bir olayın intakımını almak!
Geçmiş aslında geçmişte kalmamıştır onlar için. Çünkü yaşanan birçok olayın kalıcı izleri vardır. Yeni bir düzene, yeni bir yerde geçiş yaptıktan sonra hayat onlara farklı farklı sürprizler sunacaktır.
(Tanıtım Bülteninden)

Kitap Yorumu
Kitapta not olabileceğim her hangi bir söz ve dikkatimi çeken bir cümle olmadı.. Öyküsü itici olmadığı gibi çokta çekici değildi.. Ben bu kitapta sıradanlık gördüm… Bazen sıktı ama yine de dikkatimi çeken yerler oldu…  Okumayı tavsiye eder misin, diye sorarsanız tercih size kalmış…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)