9 Haziran 2014 Pazartesi

NT Net Kart

Yağmurlu bir günde okul öğle arasına girdiği zaman kafam esti ve kitap alacağım dedim…
Yolum düştü NT’ye. Kul Peygamber kitabini almaya karar verdikten sonra ücretine ödemek için kasa bölümüne. Ücreti öderken kasiyer bana NT Net kartınız var mı, diye sordu. Ben de hayır cevabini verdim. Peki, çıkartmak ister misiniz, dedi. Tereddüt ettim ve yine hayır cevabini verdim.
Ertesi gün arkadaşımla yolda yürürken bana bu karttan bahsetti. Ücretsiz bir şekilde temin edebileceğimi söyledi. Ben de internetten araştırdım. Alt tarafı bir kart ne işkilleniyorsam artık.
Okul çıkısı arkadaşımın telefon islerini hallettikten sonra NT’ye uğradık ve kartı çıkarttırdık.

Bana henüz kullanmak nasip olmadı. Ama siz haberdar olun istedim…


Belli bir işlemde geçiyor. Kartta sizin bilgileriniz kayıtlı. Adınız soyadınız, kimlik numaranız, adresiniz ve telefon numaranız. Bir de yanlış hatırlamıyorsam mail adresiniz. Size bunu veriyorlar. Aslında yazı pek açıklayıcı olmadı ama idare edin artık. 


Kapağı açtıktan sonra bu bölümü göreceksiniz. Kartınız orada.. 


Aaaaa yine bir şey cıktı. Beni Oku kısmı.. Bak bu sefer kartınız gerçekten onun içinde… Beni oku kısmını mutlaka okuyun. Bir bildikleri var ki koymuşlar… 


İşte şimdi NT Net kartınız cıktı…
Bu kartı elde edebilmek için herhangi bir ücret ödemiyorsunuz… 


4 yorum:

  1. ben de bir net kart aldım ancak beni oku kısmını okumadan attım.Neler yazıyor iletebilirseniz sevinirim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://3.bp.blogspot.com/-Hcm256Q4OWk/VL9jpxmqg7I/AAAAAAAAEPs/wHqyexsZeOQ/s1600/20150120_120422.jpg

      Sil
    2. üstte resmi vr ordan okuyabilirsin

      Sil
    3. http://3.bp.blogspot.com/-Hcm256Q4OWk/VL9jpxmqg7I/AAAAAAAAEPs/wHqyexsZeOQ/s1600/20150120_120422.jpg

      Sil

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)