10 Haziran 2014 Salı

Edith Wharton - Lanetli Tutkular




Yazar: Edith Wharton
Çevirmen: Ayşen Tokalı
Kitabın Türü: Roman, Aşk, Edebiyat
  • Yayınevi : Arvo Yayınları 
Basim Tarihi: Mayıs 2011 
Sayfa Sayısı: 319  

                                    Arka Kapak
Archer ve Ellen... Ve ikisi arasında sıkışıp kalmış zavallı bir kadın, May...

Archer Ellenin kuzeni May'le nişanlı, Ellen ise Beafortla evli. İkisinin de eli kolu bağlı, ikisi de çaresiz...



Ama ikisi de birbirine âşık, ikisinin kalbi de yalnız birbiri için çarpmakta... İkisi de olmayacağının bilincinde bu yasak aşkın; bazense ikisi de umutlu. Hayat hayalle gerçek arasında sıkışıp kalmış bu insanları ve bunların aşkını nereye sürükleyecek kim bilir...

Bunun farkında olmadan hayallerin ve gerçeklerin peşinde koşacaklar durmadan. Peki, sonları ne olacak? Bu yasak aşk nasıl bir sona kavuşacak bu şartlar altında? Bu kitabıyla dünya çapında ün yapan ve Plutzer Ödülünü kazanan Edith Wharton bu yasak aşkı akıcı bir dille okurlarına sunuyor ve kapalı bir sonla bitiriyor kitabını. Muhteşem aşk ve ihtiras çözümlemeleriyle dolu bu yasak aşk hikâyesi okurunu bekliyor.
(Arka Kapak)


Yazar HakkındaEdith Wharton, En fazla tanınan eseri "Masumiyet Çağı" (The Age of Innocence, 1920) adlı romanıdır, ve 1921 yılında Pulitzer Ödülünü kazanmıştır.
I. Dünya Savaşı esnasında Paris'te Kızıl Haç örgütü için yaptığı yardım çalışmalarından ötürü, Fransız Légion d'honneur nişanıyla ödüllendirilmiştir.
Paris'de iken Amerikalı ünlü gazeteci William Morton Fullerton büyük bir aşk yaşamıştır.
Aralarında Henry James, F Scott Fitzgerald, Jean Cocteau, Ernest Hemingway ve Theodore Roosevelt'in bulunduğu, çağının önemli ve etkili entellektüelleriyle olan arkadaşlığı da ayrıca dikkat çekicidir.
 Kitap YorumlarıKitapyurdu.com’a baktığımda sadece 6 tane satılmış olduğunu gördüm. Ve bu beni açıkçası üzdü. Ben herkesin okuduğu kitapları okumak isterim ki arkadaşlar arasında kitap yorumu yapabilelim ki nerede böyle arkadaş. Her neyse. 1000kitap’a baktığımda ise bu kitabi okuyan bir kişi gördüm. Bu kişinin yorumunu sizinle paylaşmak isterim. Ama öncelikle benim yorumum. Sonun kapalı biten ve ana karakterlere pekte öncelik tanımayan bir kitap. Bana Gore Ellen ve Archer daha ön planda olmalı ve bizleri sarsan biz ask yaşamalı. Nasıl desem biraz daha entrikalı ve gizemli olmalıydı. Ama kitabin güzel olduğunu iddia edebilirim.


Bahsettiğim kişinin yorumunu okumak için lütfen linke tıklayınız. Açık bir şekilde paylaşmak istemedim. Tıklayalım Lütfen…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)