21 Haziran 2014 Cumartesi

Cumartesi İlk 10: 2014 Yazında Okumayı Planladığım Kitaplar




Rastlantı sonucu bu etkinliği gördüm. Hangi etkinlik mi? :) Hadi hemen bakalım. Bir tık yap bakalım. Bu etkinliği görür görmez ben de katılacağım ben de katılacağım dedim içimden ve şöyle kendimi bir kitaplığıma doğru attım ve kitaplarıma göz atarak listemi çıkarttım. :):)


1. Kişisel Satış - Mustafa Yıldız
2. Kızıl Soruşturma - Sherlock Holmes - Sir Arthur Canon Doyle
3. Seni Beklerken - Rudyard Kipling
4. Kanımı İç - Bram Stoker
5. Karanlıklar Prensesi Vampir Carmilla - Sheridan La Fanu
6. Milli Mücadele Ayaklanmaları - Gn. Kenan Esengin
7. Nihai Aşk - Robin Dudley
8. Mumyanın Mezarı - Giovani Scognamilla
9. Etkili İletişim - Tarık Işıkcan
10. Kızıl Soruşturma - Sherlock Holmes - Sir Arthur Canon Doyle

İlk okumak istediğim kitap Mustafa Yıldız - Kişisel Satış. Bu sıralar beni bir yerlerde çalışma merakı sardı. Bir butik, giyim mağazası filan. Okuyup taktik almak istedim. :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)