20 Haziran 2014 Cuma

Nikah Şekerine Gel :)





Selamun Aleykum sevgili kitap severler.
Öncelikle şunu dile getirmek istiyorum. Bu post bir kitap yorumu tanıtımı her neyse değil. bu postta bir nikah şekerinden bahsedeceğim... Hmmm çok iğrenç bir giriş oldu. :) Detaya girince durumu daha iyi anlayacaksınız.
Hemen konuya gireyim. Cumartesi günü kuzenim düğünü vardı. Ama nikahı İstanbul'da oldu. Nikahtan dönen halam nikah şekeri diye kitap verdi ki tabi biz bunu daha önce de gördük.

Evet hemen resimlere geçelim...


Evet nikah şekerimizde bu. Amaç okumak ama açmalara kıyamazsın. Ben şahsen açmaya kıyamamıştım başta ama açtım. Okumak için ama okumadım çünkü başka bir kitap okurken bu kitabı daha doğrusu nikah şekerini okumak istemedim. :)



Kitaplarımın arasına pekte yakıştı. Baksanıza pek bir afilli. :)


Eh dedim kendime kitabın önünü çekersin de bir de bu kitabın arka kısmı var onu da çek. Aldım elime telefonu bir de arka kısmı çektim. Nikah Şekeri kitabı bildiğimiz evlilik konusunda fikir veriyor. Hani şunu yazmadan geçmeyeyim yazarını da pek severim.. :) Öğretmenin Not Defteri 1-2-3 kitabının yazarı.           


Eh tabi böyle duracak değil açılıp içi incelenecek. Okuduğum kitap bittikten sonra bu kitap okunacak. Ve kitap okunduktan sonra içeriği ve yorumlarla sizin karşınıza çıkacağım... Ve şunu da ekleyeyim ben  hayatımda böyle nikah şekeri görmedim. Kitaplar artık nikah salonlarına da girdi... :) :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)