5 Haziran 2014 Perşembe

Seri Katillerin İç Dünyası - Alan Bentham




Yayınevi  Bilge Karınca Yayınları
Basim Tarihi: 2010
Sayfa Sayısı : 197

                                                          Arka Kapak

Yaptığı hatalardan dolayı bir insanı kınamak ve onun insani değerlerini aşağılamak, onun hata yapmasını engellemez. Aksine, biri hatalarından dolayı ne kadar kınanırsa, iç dünyası onu o kadar yaptığı hataları tekrarlamaya iter. 
Suçlunun iç dünyasının: "Madem ben bu suçu işledim, gelecekte bu suçu işlemekten nasıl kendimi alıkoyabilirim ve daha iyi nasıl davranabilirim?" diye sorması gerekirken, ama bunun yerine suçlanan bireyin aklındaki gerçek soru: "Madem ben bu suçu işledim, nasıl olur da bunu telafi edip, kendimi günahkar diye nitelendirilmekten kurtarabilirim? şeklindedir.
Bu soru, normal sayılan ama duygusal bakımdan rahatsız olan bir bireyin aklından geçirdiği ilk sorudur. Gerçekten ruhsal bozukluğu olan kişilerde ise durum daha vahimdir. İnsanların kısmen veya tamamen akıl hastası olmasının nedeni: Küçük yaşta aileleri veya çevrelerindeki insanlar tarafından ciddi şekilde suçlanmalarıdır.
Elinizdeki kitap; insanın kanını donduran, akılalmaz profesyonellikle seri cinayetler işleyen, kadın ve erkek bir dizi seri katilin, anlaşılması ve içinden çıkılması zor olan cinayetlerinin ve bu cinayetlerin işlenmesine yol açan alt sebeplerin çözümünden sonra ortaya çıkarılan ruh tahlilleridir.
(Arka Kapak)

Kitap Yorumum
Kitabi ablam almıştı bana da okumak düştü… Gerçek seri katillerin hikâyelerini ele alan bir kitap. Kitap 10 Bölümden oluşuyor.
1. Bölüm Bir Cinsel Suçlunun Portresi
2. Bölüm Tarihteki En Zalim Seks Katili
3. Bölüm Hannover’in Seks Kasabası
4. Bölüm İnsan Eti Yemeliyim
5. Bölüm 15’lik Cani
6. Bölüm Düsseldorf Vampiri
7. Bölüm Seksi Öldüren Adam
8. Bölüm Daha Fazla Öldürmeden Yakalayın Beni
9. Bölüm 20. Asrin En Korkunç Kadını
10. Bölüm Canavar Evi
Kitabi okurken yok artik daha neler diyeceksiniz. Derse girdiğimde elimde bu kitap arkadaşım hocam nasıl bir psikopatla derse girdiğinizi bilmiyorsunuz, dedi. Hoca kitabi görünce aaaa senden hiç böyle bir kitap okumanı beklemiyordum dedi. Ben de kendimden beklemiyorum ama okudum gitti yani. Rüyalarıma girmese iyidir. Ne cani insanlar var demekten ziyade insanlar psikolojisi bozulunca herhalde cinayet filan isliyor. Psikolojisi bozulmuş insanlar ve bilinç altında bir şeyleri bastıran insanlar… Vesaire vesaire.. Eğer ilgi alanınıza giriyorsa mutlaka okumalısınız…

1 yorum:

  1. This is a topic which is near to my heart... Take care! Where are your contact
    details though?

    my site; dockers ayakkabı modelleri ve fiyatları

    YanıtlaSil

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)