27 Haziran 2014 Cuma

Sonu Hüsranla Biten Kitap Ayracı Yapımlarım :)

Öncelikle Selamun Aleykum Sevgili kitap severler. :)
Yarın Mübarek Ramazan'a girmiş bulunacağız inşallah. Kur'an hatmedilecek, oruç tutulacak, iftar sofraları hazırlanacak vs. vs. Bir hatırlatmada bulunmak istedim o kadar. Asıl konumuza dönelim inşAllah. :)
Aslında hedefimde bir kaç tane güzel ayraç yapma planım vardı ama hüsrana uğradım.. Ne kadar beceriksiz olduğumu anladım. :( Ama komiklik olsun diye paylaşmadan edemedim. O kadar masa hazırladım, o kadar fotoğraf çektim... Sonra hop Nazik güzel ve ya çirkin sen bunları yayınlayacaksın. :)

Evet kardeşlerim, bol resimli, iğrenç ayraçlara hazır olun... :)

Evet, bunlar benim ayraç yapmak için hazırladığım malzemelerim. Neler yok neler.. Malzeme var ama yapan maharetli olmazsa o kadar malzeme ne yapsın? :) Malzemelerin suçu ne! :)
Bakalım neler var. Uhu, renkli kağıt, saçma saçma üç tane ayraç, mıknatıs -buzdolabındaydı çektim aldım :)- parfüm, falçata, oje ve kalemler. :)
Yok yok maşallah. :):)





İlk yapımından başlayalım inşallah. :)
1) Sonu Hüsranla Biten Birinci Ayraç Yapımı :)


Öncelikle saçma sapan olan ayraçları önümüze alıyoruz.. Nereden buldun bu ayraçları dersen kuzenim vermişti. Dershane ayraçları. :) Ben de sözde daha güzel bir görünüp elde etmek için kullandım ama bana hüsran. :) Keşke aynı şekilleriyle bıraksaydım. :)








Herhangi bir ayracı seçtim ve beyaz bir kağıt aldım elime. Ayracı beyaz kağıtla kapladım ki renkli kısımları gözükmesin diye. :) Ben bu ayaracın canını okudum. Nasıl mı dersiniz? Hadi devam edelim. Ha burada kağıdı ayraca yapıştırdım. Aman siz benim yaptıklarımı yapmayın. :) :P






Ayracımın boyutunda bir beyaz kağıt kestim. Üzerine Ya Settar, -ayıpları örten- Revan, -yolcu-
Mah-i Taban -parlayan ay- ve işte görmüş olduğunuz üzere Nur-u Secde ve Ramazan yazdım.
Çok mu dindarım ne. :P :D








Ayracımın kalıbına uygun renkli kağıdı kestim. üzerine kalpler çizdim ve faltaça ile çizdiğim kalıpları kestim. Sonuç olarak bu ortaya çıktı ki kalp çizmeyi bile becerememişim. :) Bence ben sadece kitap okumalıyım. :)
Hmmm sonuça gelirsek, ya aslında ben fotoyu kaybettim. :) Yanlışlıkla sildim herhalde.. :) Olsun postumun sonunda göreceksiniz.





2) Hüsranla Sonuçlanmış İkinci Ayraç Yapımı :)

Evet, bu da ayrı bir saçmalama. :) Tekrardan abudik gubidik ayracı aldım ve onu da beyzala kapladım. Bu ayraç yapımında hiç zorlanmadım. Çünkü acayip basit bir şey. :) Acaba hangi ayracı yaparken zorlandım ki? :):)









Ve ojeler. :) Her kızın evinde mutlaka vardır. Ben kapalı biriyim ve açıkcası kapalı bir bayanın oje sürmesini pek tasvip etmek. Benim zıttım olan bir ablam var. :) O tam bir oje manyağı. Ayrıca kapalı da değil. Ben de ablamın ojelerini yürüttüm. :)








İlk elime geçen ojeyi elime aldım ve hüsrana uğradım. Bu ne yahu. :) Kapağını bir açtım kapağı elimde kaldı, fırçası da camın içinde. :) Tam bir rezillik. :) Paylaşmadan geçmek istemedim. :)








Bu da hüsranla biten ayracım. :( Ama gerçekten canımı sıktı bu iş benim. Ayracıma da bir smile. Yakışmış ha. :) Kalpler yuvarlaklar. Bir de kitap yazdım mı olayı tamamlamış bulunmaktayım.









3) Sonu Hüsranla Biten Üçüncü Ayraç Yapımı :)

Tırtıklı kartondan bir parça kestim. Parfüm şişesini kartonun üzerine koydum ve iki taraflı da yani bir alta bir de üstüne aynı şekli çizdi. Mıknatıslı ayraçlar olur ya ondan yapmaya çalıştım. :) Bak yaptım demiyorum. Yapmaya çalıştım. :)











Sonra aldım elime mıknatısı kestim. Bir de onu ortadan ikiye ayırdım. Ardından aynı hizaya gelecek şekilde mıknatısları iki tarafa yapıştırdım. İyi yapıştıralım ki çıkmasın. :)
Ardından üzerinde kalıp kalplerimi yapıştırdım iki tane. Birinin üzerine kitap diğerinin üzerine notları yazdım. Oldu mu sana kitap notları. :)







İşte bu da hüsranla biten ayracımın son durumu. :)
Mukavva tarzı karton kullanmayı tavsiye etmiyorum. Bir de tırtıklı karton. Çünkü kırılıyor. :)














Evet buda benim üç tane yaptığım saçma sapan ayraçlarımın yanyana durmuş halleri. :) Aslında amacım hem sizleri eğlendirmek hem de fikir elde etmenizi sağlamak. Fikirler benden olsun yapması sizden. Hadi bakalım ayraçlarınız yapın ve evrenin_gulu@hotmail.com e-posta adresime yollayın. Dilerseniz ben de yayınlayayım. Oldu mu canlar? :):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)