15 Eylül 2014 Pazartesi

Okulun İlk Günü (Sonrasını Salla Gitsin)


Bugün okulda ilk günümü geçirdim. Uyandım, kahvaltımı yaptım ve hazırlandım. Çok sakindim. Hiç bir heyecan taşımaksızın üzerimde yollara düştüm. Okuldan kapıya ilk giriş. Arkadaşlarla selamlaşma faslı. Sonra sıraya geçme aşaması işte. Sınıfımı biliyordum. Değişen sınıfım, yeni yüzler, yeni arkadaşlar. 
İsmimiz söylendi. Gayet sakin bir şekilde sınıfıma geçiş yaptım. 'Ya abi bu sınıf 11-G ama bizden sadece dört kişi var.' 'Ablamız yeter ya, baksana önümüzde oturuyor' Bu abla ben oluyorum. :)

Yanıma bir kız oturdu. Gayet samimi. İyi de anlaştık hani. Demesin mi sınıfımı değiştireceğim. Üzüldüm. :( Oysa alışmıştım ben Fatma'ya. Gitme Fatma ne olur gitme. :(
Kitaplar dağıtıldı. Felsefe kitabını elime alınca 'Aha kaydın Nazik' dedim kendime. Ne kayacam be. Elhamdülillah Müslümanım. Tüm tezleri yıkarım. :) Hani hocayla papaz olmayalım onu istiyorum ben.
Hoca, ingilizce hocası. Hedef belirleme olayları. Üniversiteye filan gideceğiz ya. Var elbet hedefimiz. Yol alabilirsek ne ala!
İngilizce hocamızda çok iyi kitap okur hani. Dolmuşta bile okuyormuş. Severim kendilerini. Üçüncü senemize giriyoruz Ayla hocayla. Öğretmenlerim gayet iyi. Tabi şimdilik. :P
Biraz hüzünlüydüm. 'Sen' gitmiş. Gideceğini biliyordum, ama yediremiyordum kendime. Hoca geçen senenin konularını şöyle bir özet geçsin ben 'Sen'i yazıyorum. Dalıyor gidiyordum bir yerlere. Ümidimi kesmiş değilim elbet bir gün.
Bu sene çalışkan bir kız olmaya karar verdim ben. :) Çalışacağım ve hedeflerime ulaşacağım. :)
Yakında 

                                        Sherlock Holmes Baskervillerin Köpeği 

postu ile karşınızda olacağım. Tabi kitabı bitirebilirsem.
Haydin selametle. :)

Not: Bir gün yazdığım postları yakınlarım ve 'Sen' okursan puff yandık. :D :D 'Sen' den kısa bahsettim ama Yüreğimden Kesitle 2'de uzun uzun bahsedeceğim inşallah.
Bu bende size olsun :)



10 yorum:

  1. bi gün elbet diyosun yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yapalım ümidimizi kesmiş değiliz. :)

      Sil
  2. blog saatini değiştirsene amaaa. ayarlar saat gmt 2 istanbul olcak sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ama saatim doğru gösteriyor ya. :)
      Neyse ben onu kaldırayım en iyisi. Fazlalık gibi geldi. :)

      Sil
  3. Canım benim Allah yardımcın olsun. Hüzünlerin sevinç olur bak anlamazsın bile.. Sabah namazında sana gelmişim güneşleri doğdurmuşum blogunda yaa =) Şu saat ayarını düzeltirsen beni yalancı çıkartıyor =)

    ⋱ ⋮ ⋰
    ⋯ ◯ ⋯¨. ︵*.....^v^*
    ¨︵¸︵( ░░ )︵.︵¸...^v^ ........^v^.•*"*•♪♫••*
    (´░░░░░░') ░░░'*Selamünaleyküm♥*
    ... `´︶´¯`︶´`︶´︶´`....^v^..........^v^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Allah hepimizin yardımcısı olsun. İnşallah hüznüm bir gün sevince dönüşür. Umudum bu.
      O kadar şekilli selam vermişsin ki... Bana ancak Ve Aleykum Selam demek düşüyor. ♥
      Haa teşekkür ederim blogumun güneşi. :)
      Ben o saati silcem gitcek. :)

      Sil
  4. güzel geçmiş hadi ilk günün "o" olmasa da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet, gerçkten güzel geçti. :)
      Sorma ya 'sen' hiç aklımdan çıkmıyor. Anılar canlanıyor birden. Son gelsin derinden ince şarkılar. :D :D

      Sil
  5. Güzel geçmiş, sonraki postu da heyecanla bekliyorum çünkü o kitabı ben de almak istiyorum =) Hem ben de çalışkan kız olmaya karar verdim ve daha ilk günden(ikinci günden diyelim) iki hoca hariç her hoca ödev verdi. Çok moral bozucu oluyo yani. Tamam, normalde de ödevlerimi mutlaka yapmak için elimden geleni yaparım ama günü gününe yapmak! Kabus gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım beni ya aynı sorunu bende yaşıyorum. Seni gayet iyi anlıyorum. Nedir ilk günlerde ödevler filan. Şu kadar sayfayı oku gel, felsefe nedir, nerde doğmuştur, felsefe ve hikmet ilişki araştır gel, mektup yazın... Ödevleri yaptım da geldim bloga. Daha yeni başladık. Bir rep şarkıda der ki 'Dur daha yeni başladık bu bütünün bir parçası' :)
      Senin için hemen kitabı okuyup bitirecem inşallah. :)

      Sil

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)