31 Aralık 2014 Çarşamba

Buket Uzuner - Su


Selâmün Aleyküm. Blogu bıraktım bırakalı daha fazla kitap okuyorum sanki. Çok fazla buralarda takılıyorum galiba. 😊
Uzun zamandır bu kitabı çok merak ediyorum. Okumak 9 aralık gününe nasip oldu. Kütüphane nöbetçisiydim.  Ilk yapıştığım kitap bu oldu.
Kurgusu beni büyüledi ama ara sıra sıkıldım.  Uyumsuz Defne Akman'ın
kayboluşu, komiser Umit'in onu araması hem de izin gününe rağmen.  Defne'nin çok farklı olan Umay ninesi ve annesi ile ablası.  Bir de Ümit'in sevgilisi Tasvir ve onların ortak arkadaşı kitapçı Semahat. Defne hiç bir ün sahibi olmayı amaclamaksızın yazar. Hayvanlar, doğa ve kadına şiddet başlıca konulardır.  Başına ne geldiyse zaten kadına şiddet yüzünden gelmiştir.  Ara sıra böyle kaçamakları olan Defne bu sefer tehlikeli bir kaçamak yapmıştır.  Ve işi ilginç kılan bir durum vardır ki o da kıyıya vuran yunus balığı. Ikinci bir kitabı daha var. Çünkü kitabın sonu karanlık bitiyor.
Mitoloji Harmanlı bir kitap daha bitmiş bulunmakta. Uzun uzun yazmak vardı ama telefondan yazınca zorlanıyorum.
Hepiniz Allah'a emanetsiniz canlar. :) :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)