31 Aralık 2014 Çarşamba

Bloguma Ortak Arıyorum :)


Neden böyle bir şey yapıyorum bilmiyorum. Kitap dünyası çok geniş bir dünya.  Her çeşit kitap var ve ben her ne kadar farklı kitaplar okumaya çalışSam da her kitaba el atamiyorum.  Ve ben bloguma Ortak Arıyorum.  Iki kişi el ele verip bu blogu yönetmek istiyorum. Kitap okumayı çok seven ama bir kitap blogu açmaya cesaret edemeyen ve benim bloguma Ortak olduğunda kardeşim gibi muamele gorecek ve benim yokluğumu aratmayacak bir can.

Şartlarımı dile getiriyorum: 
1. Blogu teması her daim bana aittir. Blog ben olmaktan çıkacak biz olacak.
2. Her türlü roman türünü paylaşabilir.  Kendine ait denemeleri yazıları varsa yayınlayabilir.
3. Sosyal ağları varsa paylaşabilir.  Instagram,  twitter. Facebook sayfamız zaten var. :)
4. Mümkün mertebe her an irtibat halinde olalım.  :)
5. Böyle bir şart yok ama Mersin Tarsus filan olsa fena olmaz. :D

Şartlarım ağır değil.  Yapmanız gereken kim oldugunuz kitaplara düşķünlüğünüz
Ve mail adresiniz.
Artık nasıl seçeceğim ben de bilmiyorum. :)


8 yorum:

  1. Fikir guzel ama bence blogun sana ozel kalmali:) ileride sorunlara yol acabilir, yine de sen bilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de düşündüm bir başkası gelse bana ne kadar ait olacak. Kitaplarini denemelerini post olarak yayinlasin. Blogun tasarimi her dsim bana ait. Emek verdim cunku. :)Talep olmazsa konuyu kapatırım. :)

      Sil
  2. Ne kadar güzel düşünmüşsün umarım istediğin gibi birini bulursun canım :)

    YanıtlaSil
  3. Umarım hemen istediğin gibi birini bulursun :)

    YanıtlaSil
  4. Desene kendine bi kardeş arıyosun =) İnşallah tam umduğun gibi birini bulursun. ya da misafir yazarlara da yer verebilirsin mesela, devamlı bir bloga yazmaya başlayınca her daim onu devam ettirmek gerektiği için blog açmayanlar var çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya ama bir türlü gelmedi. Yine kendime kaldım galiba. :) ilerleyen zamanlarda konuk yazarlığı dusunecegim.

      Sil

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)