1 Ocak 2015 Perşembe

Ömer Sevinçgül - Kalbinin Sesini Dinle


Aklımda yayınlamak istediğim bir kaç kitap vardı ve aralarından bu kitabı seçtim. Belirtmeden geçmek istemiyorum bu postu Sami Yusuf dinleyerek hazırlıyorum.  :)
Ömer abi bu kitabıyla insanların yüreğine sesleniyor sanki. Isıtıyor yüreklerinizi.
Kimi zaman tebessüm ettiriyor kimi zamanda gerçek sevgiyi dile getiriyor.  Hayatta gerçekte yaşanmış ve Ömer Abi yaşamış gibi. Sordum.  'Bazıları o kadar gerçekçiydi ki sanki yaşanmış gibi. Yaşadın mi kurguladın mı?' Aslında tam böyle sormadım.  Ama cevaben kısaca kurgu olduğunu yasarcasina yazdığı.  Bu kitabı okuduğunuz da kalbinizin sesini dinleyeceksiniz. 
Deep senden se bekleriz bir ömer abi kitabi

10 yorum:

  1. Şu an elimde olsa okurdum merak ettim şimdi =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okunası bir kitap. Hemencecik okumalisin =)))

      Sil
  2. Ömer Sevinçgül kitapları tam başuculuk. Bunu okumadım ama alır okurum inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her kitabını okumak istiyorum. :) inşallah :)

      Sil
  3. ömer sevinçgül aldım okucaaaaam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi inşallah okuyacaksın okuyacaksın. :))

      Sil
  4. Daha geçen aldım bu kitabı :) Hemen okumalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alır alınmaz okunmalı ama ben de bekletmistim. :)

      Sil
  5. Ben de biliyorum bunu, süper di mi? Ömer abi her zamanki gibi ruha dokunduruyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süperdi. Ömer abi yine yapmış yapacağını. Ruha dokunmuş dediğin gibi...

      Sil

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)