13 Ocak 2015 Salı

Elif Gibi Sevmek 2 -Hikmet Anıl Öztekin


Elif Gibi Sevmek kitabının ikincisini de okudum ve çok mutluyum. Aslında okurken ağlayacak ratteye geldim ama yine de tuttum kendimi.  Ve bu post ta kitaptan bol kesitler bulacaksınız. Hemen başlıyorum. 

Yol Elif ise, yön bellidir. 

Seviyorum dersin, ya kısmetin olur ya imtihanı. 

Sevmek dilek tutmaya benzemez, dua edeceksin.

Tefekküre meyl ettiren her yol
bir Elif miktarı yüreğine yâr eden
dünyaya hâlâ daha alışamamış
tanıdığım ve tanımadığım herkese ithafen. ..

Tevekkül et, dedi. 
Tevekkül et gel ve bana gel
ardından
Tevekkül et ve Rabbine yönel, dedi.

Öyle seven lazım bir kadını, teninin olmamasına razi gelmeliyim.  Öyle içten olmalı ki sevgin uzaktan bakan adına "Aşk" desin. 

Ben varlığından öte sevmedim seni,  yokluğundan öte sevdim.

Biz ayrılığın ardından önce sabrı, sonra Vuslat çağırmak ama ikisinin gelmeyişın "Eyvallah" deyip yanmaktı Elif Gibi Sevmek. 

Kusursuz olan İslam günümüz Müslümanları gaflette. 

Vallahi dünyadaki en mantıklı şey seni sevmekti ve ben bunu yapıyordum. 

Beni devam ettirensin...
Sende benim devamım var...
Bende koca bir sen var...
VarışIm Allah, solunum varlığı sensin...

Sen bana gel diye ses et yeter, 
şiirlerden köprüler kurarım yüreğine. ..

Sensizliğe sitem etmek ne haddime. Yazılmış kaderine yokluğunun ağır imtihanı sensizlik hasret hasret benliğim eritiyor.

Sen, sans Allah'ı hatırlatanı sev, gerisini boşver. 

Bir Aşk-ı Tevekkül et Rabbim şu ruhuma.  UzaklarI yakın eden dualarıma bir daha sabır karışsın. 

Seven kalp için mesele var mıdır? 
Aşığın gözlerinin hükmü yoktur sevdiğini görmesi için. 

İnsanlarI solu yâr kokarmış,  Allah için sevenlerin solu sağında aydınlıkmış. 

Avucumun içinde aslında herşey,  iste diyor Allah iste ki vereyim; sev diyor, hakkıyla sevgi sevdireyim. 

Sevdiğinden yeteri kadar uzaktaysan gerçek hayat ile hayallerini ayırt edememeye başlıyorsun. Geleceği özlüyorsun. Her hayalinde bugün yanında olmayan 'O' var. Nasıl da özlenesi bir gelecek yaratıyorsun başının içinde. 

DevamI gelecek inşallah.  :)

4 yorum:

  1. Herkes bu elif gibi sevmek i öneriyor, bi başlasam ben de bayılcam kesin ama daha almam gereken o kadaaar çok kitap var ki =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh o kadar çok kitap var ki hangi birine yetişecegimi şaşırıyorum :)

      Sil
  2. okuycam tımım. sevinçgülden sona. dün akşam da aysel'i okudum. halit ertuğrul :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevinçgül bekliyorum ama senden. Halit Ertuğrul'u gördüm ki. :)

      Sil

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)