31 Ocak 2015 Cumartesi

Kitap Notları Tatile Giriyor

Selam canlar. 
Blog alemi farklı ve çok güzel. Ama ben artık neye yetişeceğimi şaşırdım. Çok yönlü bir insanda değilim. Bir süre kendime gelmeliyim. ileride günlerim yoğunlaşacak gibi. Düşüncelerim daimi olarak yoğun. Ve ilim yolunda adım atmaya karar verdim. Okuyacağım kitabın türüde bu yüzden değişecek ve her dini kitabı ben blogumda yayınlamak istemiyorum. Çünkü tek yönlü olacak. Eğer arada farklı kitaplar okursam yayınlarım. 
Ben bu alemde daha doğrusu kendi blogum üzerinde pek faaliyette bulunmayacağım. Blog okumaya devam edeceğim ama fazla sık değil. Çok güzel canlar tanıdım. 
Hay sanki ben de veda konuşması yapıyorum. O kadar emek versin bloguma elbette bir zamandan sonra yazmaya devam edeceğim.  Ama önceliklerim var işte. 
Hakkınız helal edin canlar ve dua edin. İnşallah en kisa zamanda kitap yorumlarımla görüşmek üzere. ☺
beni daha çok instagramda bulabilirsiniz.
naziktpc

7 yorum:

  1. Helaaal.:) Tabi ettik helal.:) Allah yardımcın olsun ne diyeyim:)

    YanıtlaSil
  2. Ama bu olmadı ben seni yeni buldum bırakmak istemem çok üzüldüm buna :(

    YanıtlaSil
  3. Kendini zinde hissettiğin zaman biz buradayız canım Allah hakkında hayırlısını nasip etsin verdiğin karar için tebrik ederim.. hayırlısı olur inşaAllah! amiiin..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba blogunuzu takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. Helal etmez olur muyuz, sıl sen helal et. Ama çabuk dön, özliycez seni. Olmadı bi kaç haftada bir meraba ben burdayım diye post yayınlarsın, ya da her hafta bir haftasonu kartı mesela... Blogu iyce boşl

    YanıtlaSil
  6. bende senden bunu bekliyordum 4 gözle hemde Nazik ve şimdi de dualarımın kabul olduğunu görüyorum. Duamda vardın hala duamdasın Rabbim yolunu hep açık etsin. Her adımında Allah'a yaklaşanlardan olabilmemeiz duasıyla.. Kararını büyük mutlulukla kutluyorum..

    YanıtlaSil
  7. Hakkım varsa helal olsun tabi..
    Güzel bak kendine, arada dön bloguna onu yarım bırakma..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)