1 Ocak 2015 Perşembe

Özetle 2014


11. Sınıf öğrencisiyim ve hocam 9. Sınıftayken yılbaşı kutlamaktan ziyade geçen sene içinde ne yaptıklarınızı eksiklerinizi düşünün demişti ve ben bunu postta yapacağım. 
Senem çok değişik.  Hüzünler, sevinçler, beklentiler, sevmeler derken uzun bir sene geçirdim.  En büyük değişikliğim kapanmam ve namaza başlamam olmuştu. Sonra dost meclislerine katılıp sohbet dinlemeye başlamak. Bilgiye susamışlığım. 
Hayatıma yeni giren insanlar. Ölümüyle hiç hayatımda olmadığı halde beni derinden etkileyen arkadaşımın babası. 
InsanlarIn gerçek yüzleri. Ve en yakın arkadaşımın bana göre hatalara düşmesi. 
Hayatıma giripte sonra hiçbir şey yokmuscasina ben gidiyorum diyerekten beni yalnız bir yanımı eksik bırakan insan.
Blog aleminde kendime bir can bulmam. Adı Esen. Esen abla. Ictenligi samimiyeti... ne bileyim. Bir gün onunla bir yerde karşılaşmak isterim.
Aslında fazla uzatmaya gerek yok. Bu senem görünüşte çok güzel geçmiş gibi olsa da aslında hiç iyi geçmedi. Küçük mutluluklarım birilerinin gidişiyle hüzne döndü zaten. Arkama dönüp baktığımda pekte hatırlamak isteyeceğim bir sene değil. 
Vesselâm.  Imtihandır.  
O halde ne yapıyoruz bu sene daha mutlu oluyoruz inşallah.  :):):)


6 yorum:

  1. benimde öyleydi 2014 çok zorlu bir seneydi. çok şey öğrendim ama.dediğin gibi bende 2015 de bu hataları yapmamayı istiyorum artık kendime ne iyi varsa katmayı düşünüyorum ve her zaman ileri adım atmak istiyorum.İnşAllah hepimiz için güzel bir yıl olur önceki yılları hatırlatmayan keşkesiz sevdiklerimizle mutlu olacağımız bir yıl olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inşallah yeni umutlar teni insanlar yeni başlangıçlat ve her şeyin hayırlısı.
      Amin..

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Unutürkek çektiğimiz üzüntüler... hepsi geçiyor ama..

      Sil
  3. şu eksik bırakan insanı dövelim ama yaaa :)

    YanıtlaSil

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)