4 Ocak 2015 Pazar

Ah Sevgi Denen Duygu



Yan yana iki kalp atıyor ama ümitsizce. Gelmişti işte. Arayıp bulmuştu beni. 'Tren hattına gidelim. Seni benle, hatta beni tanıyan kimse görmesin.' Kim tanıyordu ki seni. Hiç kimse. Ya ben. Bir görseler bizi senden önce benim canımı okurlar. Tamam biraz abartmış olabilirim. Can okumaz ama o kadar soruyla kim baş edecek şimdi?  Kimdi o, ne işin var senin onunla... Hem ne yüzle geldin ki sen? Ne diyeceksin bana?
İçimden bunlar geçerken bir baş işaretiyle onayladım. Tren rayları boyunca sessizce yürüdük. Eski neşesi yoktu. Biraz hüzünlüydü.  Aklımda bir sürü soru cevaplanmayı bekliyor. Uygun mekanı seçti.  Sessiz sakin. Kimsecikler yoktu. Elindeki poşeti sonradan gördüm. İki tane pofuduk yastık çıkardı. Oturmamız için getirmiş. Herşeyi ayarlamış. Bu kadar önemli olan neydi acaba? Ah bir konuşsa. Yok susuyor.  Gözlerimin içine bakıyor. Bense gözlerimi kaçıyorum. Uzun sessizliğin ardından konuşmaya başladı. İlk başlarda ağızdan birşeyler geveledi.  Derin bir nefesin ardından 'İtiraf etmem gerek birsey var.' Kısa bir sessizlik. Nefesim kesiliyor.  'Uzun zamandır aklımı kurcalıyorsun. Ne zaman eşimin suratına baksam seni görüyorum. Aklımı yemek üzereyim. Kendime bu durumu yediremiyordum. Ben seni...' Gözlerinin içine baktım. Keskin bir bakıştı. Neye uğradığını şaşırdıysa da konuşmaya devam etti. 'Seviyorum' dedi ve yutkundu.  Hıçkırıklara boğuldum. Anlam veremedi. Ben de onu seviyordum. Söylemedim.  Söyleyemem de. Ya eşı?  Aman Allah'ım! Ne diyordu bu adam. 'Defol git!' Diye haykırdım.

Not: Tamamen kurgu dur.  Devamı gelecek. 

8 yorum:

  1. üffffff çok heyecanlı yaaaaaa eveeeet nolcaaaaak :)

    YanıtlaSil
  2. İnsan tam burda keser mi yaa, biraz uzatsaydın keşke, süper konu ve meraktan çatlıycam sanırım =D

    YanıtlaSil
  3. Burada kesilmez ama, olmadı.;)

    YanıtlaSil
  4. imkansız bir aşk galiba, merak ettim ben de :)

    YanıtlaSil

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)