20 Ocak 2015 Salı

Yine 'Sen'

Keşke yürüdüğüm tüm yollar sana çıksa. 

Derinden bir ses. Sol taraftan geliyor.  Bir uzvum sürekli seni zikrediyor. Sesin geldiği yöne kulak kesiliyorum. Nazenin yüreğim.  Sesler nazenin yüreğimde geliyor.
Tek bir uzvum, yüreğim seni zikrektikçe baştan aşağı tüm vücudumu etkiliyor. Nefes kesik kesik, ellerde ayaklarda bir titreme.
Taşıyor taştıkca en dibe batıyor,  sonu olmayan bir yola giriyorum. Sükut ediyorum ve hiçbir zaman gelmeyeceğin günü bekliyorum. Anıların izlerini takip ediyor. Bir nebze dahi olsa benli sizli olan anılarda tatmin olmaya çalışıyor, hayallerimle yetiniyorum. 
Rüyamda kesik kesik gelen sesine tutunuyor, cemalini görmemenin acısını yaşıyorum. 
Her yere adını yazıp seni bulmaya çalışıyorum. Yaşadığına dair bir iz. Buluyorum. Açık adresin elimde. Sadece yanına gelemiyorum. Ne yüzüm var,  ne cesaretim. Bazen yaşadığın şehre gelip seni takip ederek 'A siz. Tevafuğa bak. Burada da karşılaşmak varmış' diyerekten hiç samimi olmayan kısa bir sohbete dalmak. Belki de karşılıklı bir çay. Yalnız olur muyuz? Hayır.  Senden önce buna ben izin vermem. Senden benden önce yanında ki her kimse o izin vermez. 
Bir kerecik yanyana geldiğimizde kalbinin ritmini dinlemek isterdim. Bana karşı nasıl atıyor.  Ama biliyorum ben sıradan. Herkese karşı nasılsa bana da öyle.  Belki bir kişi dışında. ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)