18 Ocak 2015 Pazar

Mim: Kahvenin Sihri

Öncelikle bu mimi nu kadar geçiktirdigim için Fato foto fan sahibi Fatma Abla dan diyeyim Özür dilerim.  Ve bu güzel mime hemen başlıyorum.  :)



Kahve aman aman her daim içmem gerekir türden değil. Aşırı bi tutkunluğum yoktur kahveye karşı. Suan için geçerli bu durum.
Çünkü öncesi böyle değildim. Kahvenin öğütülürkenki halinin kokusu burnuma geldiğinde oh miss kahve kokuyor. Olsa da içsem türündendim. Ah o kahvenin yanına birde çikolata olsun.  Muhteşem ikili olur.
Kimi zaman büyük kupalarda içerdim. Fincan beni kesmezdi. Moralim mi bozuk dudak mı büküyorum.  Anneme çikolata al bana mı diyorum. Ve annem yanına kahve de mi yapıyor. İşte siz o zaman beni görün. TabI bu durum bir kereliğine mahsustu. :))
Bir ara çaya takmıştam.  Kahveyi çaya oranla daha fazla içmiş olsam da çayın yeri manası vardır bende ve yeri apayrıdır. 

Ben mimi yapmış olmanın rahatlığıyla gider. Kahve bu hemen bu mimi üzerinize almalısınız.  :))
Sevgilerimle.  ❤❤❤


7 yorum:

  1. yine çok şeker anlatmışsın kiiii :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel anlatmışsın canımcım bir gün karşılıklı kahve içmek nasip olur inşallah tabi yanında da çikolata olacak söz 😉😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacıcım :D
      Ay inşallah. Çikolata mutlaka olmalı evet. :D

      Sil
    2. canım benim :) inşallah.

      Sil
  3. Ben de türk kahvesi sevenlerdenim ama günde bir taneyi gerçirmemeye çalışıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bence tiryakisisin. HaftalIk içsem yetiyor bana. :))

      Sil

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)