18 Ocak 2015 Pazar

Menekşe Kokulu Hikayeler


Okurken içimizi huzurla dolduracak, 
yüreğimizi ısıtacak, iyilik, sevgi, dostluk
ve mutluluğu dile getiren birbirinden güzel 69 adet hikâyeden derlenen bu kitapla hayata keyifli bir mola verip kargaşadan sıkıntılardan uzaklaşacaksınız. 

Ark Kapaktan


Menekşe Kokulu Hikayeler sonunda ben de okudum. Arkadaşımın elinde görünce hemen damladım. Zaten pek fazla kitap kitap. İstediğim kitaplar hep başkalarından olur bende ödünç alır okurum. 
Bir ödünç aldigim kitapta buydu. KitabIn kapağı be aytacı sizin zaten çekiyor. Eh bir de kokuluysa demeyin benim keyfime. Menekşe kokuyrdu. Okurken o kokunun burnuna gelmesi çok hoşuma gidiyordu. Kitap bitince çok üzüldüm. 
Kitabı okurken gerçekten de içim ısındı. Bazı hikayelere internet üzerinden rastlamıştım. Okurken bir kez daha hafızama yerleştirdim. Ya bilmiyorum. Hepsi birbirinden güzeldi. Hayatınızın tek düzeliğinden, ağır temposundan veya içinizin daraldığı bir anda bu kitabı alın ve okuyun. Kokusu ve hikayeleriyle birlikte içiniz ısınacak. Çok yazdım bir kaç nota geçelim. 



Hayatınız ne kadar dolu olursa olsun, her zaman dostlarınız ve sevdiklerinizle bir fincan kahve içecek kadar vaktiniz vardır. 

Vaktinizi ufak tefek şeyler için israf edersiniz, önemli şeyler için vakit kalmayacaktır. 

Temiz bir kalp zehirli dillerin bozduğin düzeltir. 

Benden bu kadar. Haydin selametle. :):).



10 yorum:

  1. Merak ettiğim bir kitaptı. İyi oldu bu yazınızı okumam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı da okumak nasip olur inşallah. :)

      Sil
  2. ne güzel kapak ne güzel isim de mi yaa :)

    YanıtlaSil
  3. güzel bir kitaba benziyor, teşekkürler. Bende mutlaka okuyacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir kitap. Tavsiye edilir. :) İnşallah okursun. :)

      Sil
  4. Merak ettim kitabı kokusunu hikayelerini =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al koku hemen. Insanin içini ısıtan hikayeler. Konuyla da birleşince oh mis =)

      Sil
  5. Ben de papatyalısını okumuştum, arkadaşımın elinde görünce hemen isteyip =) Şimdi de bunu ve manolyasını okumak istiyorum, hele bi arkadaşım alsın ben yine ondan otlanırım =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe bende papatyasını kuzenimden otlanacaktım. Yurtta unutmuş. Nasip değilmiş ama üç tane kitabını da götürdüm. =))

      Sil

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)