8 Mart 2015 Pazar

Böğürtlen Kışı - Sarah Jio



Evet kitap yorumlarımla geri dönüş yapıyorum. Ortağı da buldum artık sırtım yere gelmez. 
Ne zamandır Sarah Jio okumak istiyordum ve sonunda nasip oldu. Arkadaşımın kardeşi sağolsun okunan için ödünç verdi.
      Böğürtlen Kışı ile başladım. Arkadaşım arada geçmişe gidiyor. İyi oku, dedi. İlk başta anlamadım ama baktım iki ayrı zaman var o zaman çaktım durumu
. Vare Ray ve sevgilisinden olan çocuğu Daniel Ray. Zorlu yaşamı vardır Vare'nin. Daniel'i evde tek başına bırakıp işe gidiyor. Her şey oğlu için. Bir Mayıs fırtınası. İşten eve döndüğünde de oğlunu evde bulamıyor. Sokağa çıkıyor ve ondan geriye kalan ve yanından hiç ayırmadığı ayıyı buluyor. 1933 senesinde fakir kesim olan insanların davalarına bakmak mı?  Memur sadece bir tutanak tutuyor ve dosyalara kayıp olarak geçiyor.  Claire. Gazeteci. Eşi Ethan'ın yerinde çalışıyor ve patronu Mayıs ayında olan kar fırtınasına dair bir yazı yazmasını ister. Mayıs ayında olan kar fırtınasına Böğürtlen Kışı adını veriyor. Araştırmaları sırasında Daniel Vera'nın gazetedeki haberi dikkatini çeker. Bunun üzerine Daniel Vera hakkında araştırmalara başlar. Claire'nin evlilik hayatı geçirdiği tranva üzerine pekte iyi gitmez. Claire araştırmasını bitirdiğinde yazı yayınlanmaz. Acaba neden sorusuyla sizi başbaşa bırakıyorum. Kitabı okuyalı uzun zaman olduğu için pek fazla detay hatırlamıyorum. Ama Böğürtlen Kışı ' nı okumanızı tavsiye ederim. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)