6 Ağustos 2014 Çarşamba

Bir Gizli Hazine İdim - Kısas-ı Enbiya - Ömer Sevinçgül


Kitabın Adın: Bir Gizli Hazine İdim
Kitabın Yazarı: Ömer Sevinçgül
Yayınevi: Carpe Diem
Sayfa Sayısı: 200
Basım Tarihi: İstanbul, 2011
ISBN: 9789756107867
                                                             Arka Kapak
Bunlar eski diyarların haberleridir. Hepsi 'mühürlenmiş bir kitap'ta saklanıyor.
Karanlıkları delen yıldız, yeryüzünü kaplayan tufan, tapınak yapan cinler ve saba melikesi Belkıs…Beşiğinde konuşan bebek, dirilten ölüler, mektup taşıyan Hüdhüd kuşu ve insan suretinde melekler…
Yarılıp yol veren deniz, etkisi bir ömür süren rüyalar, maharetli sihirbazlar, Zülkarneyn, Yecüc ve Mecüc…Kaderin sırlarını bilen adam, balığın karnında yolculuk, benzeri söylenemeyen sözler ve cennetteki prolog…Görkemli sutunlar sahibi İrem şehri, kayaları yontan Semud, ehramlara gömülü Firavunlar, dumansız ateşten yaratılan mahluklar, üç yüz dokuz yıl süren uyku, mucizeler ve nice akıl almaz olaylar…Bu kitapda hayal gücüne meydan okuyan gerçekler var!



Selamun Aleykum. :)
Ömer Sevinçgül'ün 2. kitabıyla karşınızdayım. Bu adamı ilk Din Kültürü hocam tarafında Rabbim Beni Bana Bırakma kitabıyla tanıdım. Kütüphaneye gittiğimde elime ilk Zar Adam'ın Peşinde kitabını almıştım. Sonra bir daha turluyayım kütüphaneyi, dedim ve bu kitapla karşılaştım. Şöyle bir arka kapağına baktım, içerisine hiç göz atmadan doğruca kütüphane görevlisinin yanına gittim. :) Yolda yürürken kitabın içine baktım ve 'İyi ki almışım' dedim. :)
İlk başta Kısas-ı Enbiya nedir bir bakalım. Kısas-ı Enbiya peygamberlerin öyküleri anlamına gelir. Bu kitaptan Kuran-ı Kerim'de peygamberler hakkında geçen kıssaları ve Kuran'da geçen bazı kıssaları anlatır. Benim en sevdiğim kıssa Ashab-ı Kehf kıssasıdır. Şunu da belirtmem gerekirse, benim yaşadığım yerde Ashab-ı Kehf mağarası var ve kıssada geçen gençlerin Tarsus'ta yaşadığı söylenir.
Bu kitap Ömer Sevinçgül'ün gençlik dizisinden olup herkese tavsiye edeceği bir kitap. :) Hem de şiddetle. Çünkü gençlerimizin buna ihtiyacı var. Ben de bir genç olaraktan bu kitabı okudum ama daha önceden bu kitabın içinde geçen yazıları bildiğim için yabancılık çekmedim. Dinlediğim sohbetler ve okumuş olduğum Kuran'da Kim Kimdir kitabında bu konular geçiyordu. Bu sebepten dolayı aşinayım. :)

Ömer Sevinçgül'ün diğer kitabı için: Tık tık
Kuran'da Kim Kimdir, için: Tık tık

2 yorum:

  1. Selam... Kitap paylaşımlarınızın devam etmesi dileğiyle, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ve Aleykum Selam...
    İnşallah kitap paylaşımlarıma devam ederim.

    YanıtlaSil

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)