11 Ağustos 2014 Pazartesi

Bu Bir Teşekkür Postudur :)




Öncelikle Selamun Aleykum. Başlıktan da anlaşıldığı üzere bu bir teşekkür postudur. Ama ben kocaman bir Eyvallah, demek istiyorum.
Cümlelerime nasıl başlayacağımı bilmiyorum.
Aslında ilk olayım Ayşe ablanın Ömer Sevinçgül'ün kitaplarını okuduğumu görmesi ve bunu üzerine bana mail atması. Kitapları göndermek adına. İlk maili aldığımda o kadar şaşkındım ki hadi be, dedim. Çok mutlu oldum. Teşekkür ettim, ama ona olan içtenliğimi bir türlü dile getiremedim.
Bu gün kargomu aldım. Birbirinden güzel üç tane Ömer Sevinçgül kitabı ve bir not. Notu yazmayacağım. Aptallık olarak düşünmeyin. Sanki yazsam özelliğini kaybedecekmiş gibi.
Hala kendi kendime gülüyorum. Ve her kitaba ve nota baktığımda dualarımdasın Ayşe abla inşAllah, her zaman dualarımdasın.
Duasız üşürmüş yürekler inşAllah dualarımızla ısınır yüreklerimiz. Dua dua diyeceksiniz. Son zamanlarda duaya çok önem vermeye başladım. :) Bu yüzden sürekli dua diyorum. Belki bilirsiniz, belki bilmezsiniz güzel yüreklerin dualarında olmak anlatılması tarif edilemeyecek kadar mutluluk verici bir histir ve ben güzel insan, can insan Ayşe ablanın duasındayım. Kitaplardan sonra en büyük mutluluğum bu oldu.
Eyvallah Ayşe abla. Rabbim daima gönlüne göre versin. (amin)
Gül_i Reyham
Bu parçayı sana armağan ediyorum. :)
Bir Sami Yusuf hayranı olaraktan en sevdiğimi şarkısını sana yolluyorum. :)


































2 yorum:

  1. sami yusuf ve ömer sevinçgül. tamam listeye aldıııım :)))

    YanıtlaSil
  2. Ömer Sevinçgül'ü alabilirsin listene. :) Ama Sami Yusuf'tan uzak dur :D

    YanıtlaSil

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)