4 Ağustos 2014 Pazartesi

Teen Wolf'u İzliyorum :)





Öncelikle Selamun Aleykum. :)
Hep kitap hep kitap olmaz dedim. Uzun zamandır doğru düzgün ne bir film, ne de bir dizi izliyorum. En son Teen Wolf'u keşfettim, ama biraz geç oldu. :)
1. Sezon 1. bölüm 6 Haziran 2011'de çıkmış ve benim diziyi keşfetme tarihim 3 Ağustos 2014. :) Karar verdim artık Türk dizileri izleyeceğime böyle kurtadamlı diziler filan izleyeceğim. Belki daha sonra Kore Dizilerine başlarım.
Dizi hakkında yorumuma gelecek olursak, tek kelimeyle mükemmel. Dün ilk iki bölümünü izledim ve izlerken heyecan yaptım. :) Bu kadar iyi olacağını beklemiyordum açıkcası.
Film hakkında kısa bir bilgi verelim. Oyuncuları, konusu filan. :)
Oyuncuları:
Tyle Posey (Scott McCall)
Crystal Reed (Allison Argent)
Dylen O'brien (Stiles)
Hollend Roden (Lydia Martin)
Colton Haynes (Jackson)

Film Hakkında kısaca tanım:
Scott, bir kurt tarafından ısırılır. Artık ömrü boyunca bir kurt adam olarak kalacaktır. Cesaret, süper işitme ve güven gibi hayatında olumlu değişiklikler olacak. Bu olumlu değişiklerle birlikte gelen tehlikelerle birlikte yüzleşmek zorunda kalacak.

Evet, benden bu kadar. :) Teen Wolf'un 1. Sezonun kısaca tanıttım. Maymun iştahlılık yapmazsam diğer sezonları da izleyeceğim inşallah. :)
Aslında bu kadar üst üste post atmazdım, ama izlediğim bu diziyi sizlerle paylaşmak istedim. :)
Bundan sonra kitabın yanı sıra inşallah izlediğim diziler ve filmleri de blogumda yayınlayacağım. :)
Eğer tavsiye edeceğiniz başka diziler varsa lütfen şöyle bir yorum kısmına yazın. Henüz yabancı diziler konusunda yabancı sayılırım. Sağlam tavsiyelerinizi bekliyorum. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)