6 Ekim 2014 Pazartesi

Bayramınız Mübarek Ola A Canlar :)



Evet. Ben geldim. Ama kısa süreliğine. :( 
Şuan gecikmeli de olsa kurban bayramının yorgunluğunu üzerime atamamış bir şekilde yazıyorum.
Ve diyorum ki kurban bayramınız mübarek ola canlar, kardaşlar. :)
Kurban kesmelerdi, bayram gezmeleri derken, ablamı ve ödevlerimi de bahane ederekten eve erken geldim ve hemen ablamın bilgisayarına yapıştım.
Hadi yazıyı uzatmaksızın büyüklerimin ellerinden, küçüklerimin gözlerinden öper ve ben bu posto son veririm. :)

4 yorum:

  1. iyi bayramlaaaaar. nasıl ödevler filan yaaa kitaplar diziler filmler. iyi misiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ödevler mi? Ooo ondan çok ne var. :D Kitaplarla aram iyi. Filmlere uzağım. :)

      Sil
  2. Teşekkür ederim acanımmm seninde bayramın mübarek olaaa :)

    YanıtlaSil

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)