11 Ekim 2014 Cumartesi

Yeni Blogumuza Merhaba Deyin Bakim :)



Evet, canlar yeni blog açtım. Ama bu blogta tek ben yokim ki. :) Kim varmış başka bir bakalım. Hmmm. Aaa tabiki de Esen Kızın Yeri sahibesi Esen abla varmış. İkimiz yöneteceğiz blogu. Bak headerdı iki kız var dimi?Biri Esen abla diğeri ben. :)
Neden böyle bir blog açtım, neden Esen abla ile yazıyoruz? Detaylı bilgiler için Ruh-u Revan'a sizleri davet ediyorum.
Umarım beğenirsiniz.

Bu arada çok yakın Nikah Şekeri adlı kitapla karşınızda olacağım. Ay şu sıralar pekte canım kitap okumak istemiyor ki canım hiç sormayın. :/

14 yorum:

  1. Aaaa hemen ziyaretinize geliyorum, merak ettim şimdi =)

    YanıtlaSil
  2. canım benim ya :) tabi ki bekliyoruz blogumuza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette ki bekliyoruz. :) Gelsinler ya ama hepsi gelsin. :D

      Sil
  3. Hayırlı olsun takibe aldım.. Ameller niyetlere göredir.. İnşaAllah yeni blogunuzla amacınıza ulaşırsınız tebrik ederim canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ablacığım. İnşallah amacımıza ulaşırız. Sağol abla. :)

      Sil
  4. Eneee merhaba ne güzel olmuş ya hemen ızlemeye alıyorum bende ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eneee almışsın bizi takibe. Sağolasın can. :) ^_^

      Sil
  5. Hayırlısı olsun. Hımm blogunuza bir koşu gideyim....

    YanıtlaSil
  6. Hayırlısı olsun :) ekledim bile... Yazamamıştım :(
    Her zaman destekçinizim... Bol paylaşımlı bloglar dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim can. :)
      Yanımızda destekçiler görmek ne güzel. :)

      Sil

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)