9 Ekim 2014 Perşembe

Film İzliyormuşum: Bay HiçKimse :)


Gecenin bu vakti post yayınlamak çok zevkli. :)
Durdum ve dedim ki kendime 'Ben film izleyeceğim'. Der demez ablam bana Bay Hiçkimse'yi önerdi. Orjinal adı resimde de gördüğünüz üzere: Mr. Nobody. Yaklaşık 115 dakikalık bir film. Ama ben 55. dakikasında kaldım. Tabi ki de izlemeye devam edeceğim. Konusu çok ilginç. 
Türü bilim kurgu benim anladığım kadarıyla. Ama dram, fantastik, romantik kategorilerinde yer alıyor. Saat geç olduğu için izlemeyi bıraktım. 

Baş karakterimiz Nemo. Çocuklar dünyaya gelmeden önce susturucular melekler çocukların yanına gelir ve parmaklarını çocukların dudaklarına götürür. Yani çocukları sustururlar. Bir durum vardır ki Nemo'yu susturmayı unuturlar. Sonra çocuklar kendi ailelerini seçerler. Nemo'da bir aile seçer. Durum şu ki Nemo olacakları bilir. Reenkarnasyon olayı da varmış sanırım. Öldükten sonra tekrardan dünyaya gelip yeni bir hayat yaşamak. Filmin ilerisine daha bakmadığım için tam detay veremeyeceğim. Son yorum ablama ait.
Öyle bir şey ki Nemo üç kıza selam veriyor ve bir bakmışsınız ki üç kızla da ayrı ayrı evlenmiş. Durumlar karışık. İzlemek lazım filimi. Ben yarın izlemeye devam edeceğim. Sadece konusu çok dikkatimi çekti ve hemen sizinle paylaşmak istedim.

Aslında bu filmi izlemekteki amacım biraz facebooku kapatıp, kötü haberlerden uzak durarak kendi halimde takılmamdı. Ama olmadı. Kapı pencere kapalıydı. Annem 'Kapıyı mı açalım, pencereyi mi?' diye sorduğunda pencere cevabını verdim. Açıldı pencere. İçeriye silah sesleri duyulmaya başladı. Ben arada bir nabzı yokluyordum zaten. Ama sıyrılmak istedim. Olaylar bitecek zannetmiştim. Daha da şiddetlendi. Okula gelemeyenler var. Şükür diyorum bizim mahallede fazla bir şey yaşanmıyor. Neyse ben lafımı çok uzattım. Siz filmi seyretmeye bakın.

4 yorum:

  1. Filmin senaryosu harika. Bitinceye kadar sürekli bi "noluyor, şimdi noldu ki?" diyip durmuştum. Hemen bitir filmi erteleme sakın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya. Ne oluyoruz yaaaa oluyorum. :) Tamam bugün bitirebilirsem izleyeceğim. :)

      Sil
  2. Mr. Nobody yi daima sevmişimdir. Yani film olarak değil, söyleyiş olarak bayılıyorum =) Belki filmini de izlerim, İnşallah beğenirim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen söyleyince farkettim. Gerçekten de söyleniş tarzı çok hoş. :) Hadi izle bakalım. Beğenirsin inşallah. Ben beğendim ya sende beğenirsin. :):)

      Sil

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)