10 Ekim 2014 Cuma

Deve Tuşu'ndan Mim / Biraz Müzik Biraz Ben

Evet, canlar Deve Tuşu blogununun sahibesi Gül yoldaş can beni mimlemiş, sağolasın yoldaş. :)
Ortaklıklarda dolanan mime sonunda ben de katılmış bulunmaktayım. :)
Hadi bakalım başlayalım. :)


1. Müzik denildiğinde aklınıza gelen ilk kelime?
Aklıma ilk gelen hayal oluyor. En büyük zevkimdir, müzikleri hayallerime fon yapmak. Müziğin ritmine göre kimi zaman neşeli olurum, kimi zamanda hüzünlü olurum hayallerime. Hayallerime müzikler yön verir bir bakıma.

2. Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Veya dinlemeye ara verdiğiniz?
Bu durum hiç bir zaman söz konusu olmadı. Müzik bir uç değil ki iki günde tükensin. Sürekli kendini güncelliyor. Arada vermedim. Fırsat buldukça hep dinledim. En büyük zevklerimden biridir müzik dinlemek.

3. Hayatınız boyunca hayranı olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini duvara astığınız fan dediğiniz türden?
Ay olmamı. Sami Yusuf tabi ki de. Şarkılarını hiç bıkmadan dinlerim. Dinlemesem kriz filan geçirecek seviyeye geldiğim olmuştur. Şaka şaka. :D Ama dinlemezsem bir eksiklik hissederim kendimde. Posterlerini filan asmışlığım yokta, videolarını izlemeye bayılırım. :)


4. Kitap okurken müzik dinler misiniz?
Mümkün mertebe hayır. İlk soruda da cevaplamış olduğum üzere bir hayal dünyasına kapılıyorum ve kitaptan kopuyorum. Bu yüzden kitap okurken müzik dinlemem. 

5. Çok klasik ama yine de sormak isterim. Sizin türünüz hangisidir?
Ben de klasik bir cevap vereyim kulağıma hoş gelen her türlü müzik. :)
Rep bile dinlemişliği var. Hidra olsun, Contra olsun, Allema olsun. :):)

6. Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı?
Metal dinlemem kesinlikle. Çok gürültülü oluyor. Dandıdandı :)

7. Siz bir şarkıcı olsanız kim olmak istersiniz desem?
Sami Yusuf demirem. Çünkü o eşsiz. :)
Ben Eşref Ziya Terzi olmak isterdim. Sesi çok hoş bu adamın ya. :)

8. İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?
Bilmem ki. Ama çokta sağlam müzik yapmıyorlar.

9. "Bu şarkı benim!" dediğiniz bir şarkı var mı?
Hmmm zor bir soru. :)
Ömer Karaoğlu - Hasret Kafesi

10. TV lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle sunucunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum?
Ses sanatçısı gitsin mesleğini icra etsin. Ne ayak öyle talk show mow filan. 

11. Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk cevap?
Gül yoldaşa katılıyorum ve Ajdar diyorummmm. 
Sıkıntıya gelemem kim olursa olsun beni benden ettin inan helal olsun. Bu ne abi ya. Şarkı filan değil bu.

Sıra geldi mime. İsim filan vermiyorum. İsim verince mimlere cevap alamayınca açıkcası üzülüyorum.
Ben de bu yüzden bu postu okuyan herkesi mimliyorum.
Esen abla sen özellikle üzerine alınabilirsin. :)




4 yorum:

  1. Yoldaş gerçekten de müzik zevkimiz pek tutmuyor. :)
    Ajdar, aman Allah'ım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yoldaş. :)
      Ajdar hehe dinlemişimdir. :D

      Sil
  2. Ajdar toplumsal bir felaket =) Ben seni üzmeyip mimi cevapladım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama. :)
      Ay sevindim şimdi. Hemen bakıyorum. :)

      Sil

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)