6 Ekim 2014 Pazartesi

Ben 'MİM'lendim Sen 'OKUDUN' :)

Yahu niye kimse beni mimlemiyor, diyordum. Demez olaydım, demek geldi içimde. Tabi ki de dermişim. :D
Başta Nazlı Çiçek mimlemiş beni sağolasın. Aaa ben Esen ablayı mimlerken, bir baktıydım o da beni mimlemiş. Tevafuk diye ben buna derim gardaş. :D


Bu aralar hayatında neler oluyor, seni nasıl etkiliyor bu olaylar?
Ya şimdi ben okula tesettürlü filan giriyorum. Artık durumda yasallaştı, herkes giriyor. Arkamdan konuşan biri var. Duyuyorum. Çoook sinir bozucu bir durum. Elden ne gelir. Üzülüyorum işte. Keşke yüzüme güleceğine tüm bunları yüzüme vursa. Bu kadar üzülmem. Sonracığıma bir hocanın keskin bakışları. Ne bakıyon, ya diyesim var. Konuşsa ah bir ben de konuşacam ya. Neyse. Tesettürlülerin her zaman yaşadıkları durum. Bir de Tarsus'ta pekte tesettürlüye iyi gözle bakan yok gibi. :(


Hayatın senin için ne kadar önem arz ediyor?
Elbette önemi benim için çok. Nasıl ifade edebilirim ki? Eğer her sabah uyanabiliyorsam, Rabbim bana bugünü de gösterdiyse hala bende bir umudu var. Doğru yolda daha sağlam adımlar atmamı istiyor. Bu durum beni değerli kılıyor. Böyle olunca bu hayatım benim için büyük bir önem arz ediyor.

Kendini bir kenara çekip, düşündüğün oldu mu?
Kenara çekmek mi? Ay nedense bir güldüm. Her ana düşünüyorum. Öyle basit şeyler değil hani. Bayağı bayağı. Bazen ortamdan kopmuşluğum bile oluyor.

Nefret duyduğun bir alışkanlığın var mı?
Evet evet evet. Konuşamam. Bir ortama kolay kolay ayak uyduramam. Sevdiğim zaman -ki bir kere adam gibi sevdim- uzun bir süreçten dahi geçsem o kişiyi unutamam. Afff aff af.

Bu hafta içinde neler yaşadın?
Kırgınlıklar, küskünlükler. Bir hiç uğruna insanın yüzüne bakmamalar. İnceden laf sokmalar. Riyakar insanlar. Bu bayramın adı bayram. Hani bayramda dargınlık olmazdı. Bir hiç uğruna ailemi hiçe saymaya çalıştılar. Üzerimizden ne oyunlar oynanıyor. Ortalıkta ne laflar dönüyor da, işte biz susuyoruz. Cevabın Rabbim versin.

Hayat
Rabbim iyiki bana bu hayatı bahşetmiş. İyi ki varım, iyi ki varsın hayat. İyi ki hayata daha sıkı sarılmama sebep olan insanlar var.

Son zamanlarda bir değişikliği uğradığını hissediyor musun?
Değişiklik mi? Aynı benim işte. Gidenin arkasına ağlayan. Hayatıma yeni girenlere sevinen ve yanımda kalanlara şükreden bir ben varım. 

Hayattan beklentilerin neler?
Şimdi yazıyormuşum iş, güç, para... Tabi ki de şaka.
Rabbim bana bu hayatı bahşetmiş. En hayırlısını, en güzelini ondan istemek olur. :)

Güzel bir mimdi. Beğendim. Mimleyeceğim kişileri bir önceki mimimde mimledim.
Eğer aklıma gelirse hemen mimlerim. :)
Yorulmuşum be. :D

Hemen bir düzeltme yapıyorum.
Kimleri mimleyeceğimi buldum. Allah'ım ben ne kadar kötüyüm. :D




Haydi kolay gele :D



10 yorum:

  1. şu sıra bi kara bulutlar bi haset bi nefret bi kin dolanıyor insanlar üzerinde .. Rabbim hayırlar nasip etsin.. Kendimizden başka kimsenin iyi olmasını çekemiyoruz.. Rabbim sizlere de gönül ferahlığı versin canım sabredin gerçekten hepsi geçip gidecek geriye bir şey kalmayacak :)
    gidene üzülüyor insan gerçekten ve sevdiğin birisiyse canından yüreğinden hissettiğin biriyse de hep bi buruk kalıyor yüreği insanın..
    Tesettür konusunda hiç sıkma canını hatta şükret ki onlar arasında sende onlar gibi olmamışsın Rabbin seni sevmiş onu bulmanı istemiş ve sende bulup Rabbinin isteklerini yerine getirmişsin :)
    Ah Nazik ne çok laf var bende o yüzden yorumlar da epey uzun oluyor. Teşekkürler canımmm cevaplaman sevindirdi ayrıca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin ablacığım amin. Ama henüz her şey yeni başladır. Herkes gerçek yüzünü gösteriyor. O riyakar yüzlere bakıp gülmek düşüyor. En acı yanı ne biliyor musun abla? Ağır darbeler hep en yakınlarında geliyor. Geçecek inşallah bu zamanlarda geçecek.
      Gidene üzülmek. Çok güzel ifade etmişsin. Candan yüreğinden, her zerresinde hissediyor insan. Bazen öyle üzülüyor ki insan sevdiklerinin gidişine. Ama sonra şükrediyorum. Onlar ait olduğu yere gitti. Sevdiceğine kavuştu, diyorum. Gittiği yerde onu benden daha çok seven birileri var. İnan bu benim yüreğimi ferahlatıyor.
      Şükürler olsun abla. Doğru yolda ilerliyoruz. Rabbim daha sağlam adımlar atabilmeyi nasip etsin.
      Ben teşekkür ederim. Bu mim benim için bir iç döküş oldu sanki. :)

      Sil
    2. amin güzelim amin.. darbeyi darbe yapanda zaten sevdiklerimizden olması değil mi. yabancı yapsa etkilemez o kadar ki işte :/ bana da iç döküş oldu inan :)

      Sil
    3. Aynen abla aynen. Başkası yapsa etkilemez. Ama inan ben umursamaz kimlğimle ortalıklarda dolanıyorum. Hiç umrumda değil. :)

      Sil
  2. neden çikolata yiyemiyosuuuun :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çikolata yiyemiyorum çünkü kimse bana çikolata almıyor. :) Ben de gidip almaya üşeniyorum. :) Evdeki kakao paketini bir yoklayayım bari de süt yok. :) Ay ben ne bahtsız bir kızım. :( :)

      Sil
  3. Mim güzel olmuş, hem başörtü meselesine gelince ben de okula başörtülü gidiyorum artık ve tanıyamadık seni serra diyen bir öğretmen ve bir arkadaş dışında(öğretmeni gözlük kullanmasına, arkadaşı da dikkatsizliğe bağladım =) heer şey takma kafana havasında =) tanıyamayanlar da kendi sorunları canım, kaç yıllık arkadaş ve öğrencilerini tanıyamıyolar onu da ben mi dert edeceğim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olması gereken o tatlım zaten. Gireceksin. Evet laf söylüyor. Konuşuyorlar. Hepsinin gözlerinin içine çekinmeden bakabiliyorum. Takmamak iyidir. Ama fazlası can sıkar.

      Sil
  4. Çok güzel bir mim olmuş :) Bende diyordum uzun zamandır mimlenmedim diye, artık mimlenmiş bulunuyorum, sağolasın. :)
    Bende okula başörtülü gidiyorum, Allah'a şükür karışanımız yok. Arkamızdan konuşanlar vardır mutlaka ama boşverelim, okumaya bakalım biz :) Kısa sürede cevaplamaya çalışacağım inşallah. Haydi selametle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya. Çok konuşan var arkamdan. Bir yere kadar. Dokunuyor insana. Ağladım ya. Puff. :/

      Sil

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)